YG Family Concert '10 - Knock Out (GD + TOP)


.....THE FIRST K-POP FANCLUB

دیگه نوبتیم باشه نوبته این دوتا سوپر استار باحال رپ کره اس من که عــــــــــــاشق T.O.P ام ....                           این اجراشون خیلی قشنگه از دست ندینش                             لینکش با 4 شارد هس


www.4shared.com/video/68ECtjoo/101204_YG_Family_Concert_10_-_.html


نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

dorna501
ساعت15:55---28 تير 1391
از دراگون اصلا خوشم نمیاد ولی t.o.p و خیلی دوست دارم!

♥K!M ElI JUN♥ju$t M¥ baBy ♥oNlY 4 mE
ساعت19:03---25 تير 1391
sim_baby25@yahoo.com

♥K!M ElI JUN♥ju$t M¥ baBy ♥oNlY 4 mE
ساعت19:03---25 تير 1391
ببين يگانه الان داره رعد و برق ميزنه.


بايد كاميو خاموش كنم.


فعلا اجي.
پاسخ:اوکی فعلا بابای
پاسخ:اومدی بتک


♥K!M ElI JUN♥ju$t M¥ baBy ♥oNlY 4 mE
ساعت19:02---25 تير 1391
واي اون خيلي كار داره!

تو كده قالبتو كاملا بهم بده من واست درسش كنم

راستي عكسايه مورد نظر و اينكه ميخواي چجوري باشه رو هم بده.

ولي امروز تا فردا اگه وقت كردم بهت ميدم.
پاسخ:وایییییییییییییی واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟/مرسی ایمیلتو بده بهت اونتو میزنم


♥K!M ElI JUN♥ju$t M¥ baBy ♥oNlY 4 mE
ساعت18:58---25 تير 1391
گفتم كه بايد بري سراغ قالبهايه بلاگفا.

يكيشو انتخاب كن و بذارش.
پاسخ:اونو میدونم میخوام عکس وبمو عوض کنم عکس بالاشو


♥K!M ElI JUN♥ju$t M¥ baBy ♥oNlY 4 mE
ساعت18:55---25 تير 1391
تو پست مارال نظرنذار كههههههههپاسخ:حالا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

♥K!M ElI JUN♥ju$t M¥ baBy ♥oNlY 4 mE
ساعت18:43---25 تير 1391
تاپو عشقههههههههههههه

بقيه رو بيخي.پاسخ:اخ میبینمش باید بیان با خاک انداز منو از رو زمین جم کنن:D


سنا
ساعت15:13---23 تير 1391
وایییییییییییییی.:کلیپ اصلیشم داری؟؟؟اگه داری میشه بزرای برای دانلود؟؟؟Xپاسخ:ار ه عزیزم چشم حتما میزارمش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 23 تير 1391برچسب:,ساعت 14:14 توسط Y.S| |

Design By : Night Melody